sobota, 12 marca 2016

# WIOSENNY MAKIJAŻ Z NIEBIESKĄ KRESKĄ.

Jestem ciekawa, czy tak jak ja macie ochotę już bawić się kolorami w makijażu? :) Moją pierwszą propozycję zobaczyć możecie na portalu FacebookDzisiejszy makijaż z akcentem niebieskiej kreski; idealny by przywołać wiosenną pogodę. Doskonale pokazuję jak kolorowa kreska potrafi odmienić oko. 
Do wykonania użyłam także nowości, które w ostatnim czasie zagościły w moim kufrze kosmetycznym. Niesamowity kolor kreski zawdzięczam Golden Rose, Style liner Metallic. Odcień prezentujący się na moich ustach, to: Golden Rose Classics Waterproof Lipliner 309. Przetestowałam paletkę do konturowania twarzy Zoeva - jestem zachwycona! Pigmentacja, kolor, rozświetlenie M I S T R Z O S T W O. Jeśli ktoś jeszcze się dziś waha, warto mieć taką perełkę dla siebie. 












Produkty jakich użyłam:

Twarz:
The Balm wygładzająca baza pod makijaż
Revlon Color Stay 150 Buff
- Kryolan Anti Shine Powder
- Zoeva Paletka do konturowania

Oczy:
- Mac Paint Pot 
- Makeup Revolution Makeup Geek
- Korektor Bourjois Healthy Mix
Maybelline Colossal Volum'Express

Brwi:
- Konturówka do brwi w żelu AMC Inglot 12

Usta:
- Golden Rose Classics Waterproof Lipliner 309


Pozdrawiam Marlena.

12 komentarzy:

  1. Musze powiedzieć, że makijaż jest sliczny :D
    Też mam ochotę pobawić się kolorem, bo ta pogoda jest taka ponura :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pogodę mamy w kratkę, niestety..

      Usuń
  2. Ślicznie i rzeczywiście tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) Niebieska kreska niby cieniutka, a nadaje świeżości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) kusi mnie ta paleta Zoevy, ale boję się, że będzie zbyt ciepła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bronzer w moim odczuciu może ciut za jasny, ponieważ bardzo długo trzeba nim pracować. Jednak jest to plus, ponieważ nie zrobimy sobie krzywdy.

      Usuń
  5. Idealna kreseczka <3 Lubię raz na jakiś czas odmienić smutną czerń na rzecz właśnie jakiejś kolorowej kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja właśnie uzupełniam kolorówkę o nowe/wiosenne kolory :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż :) podobają mi się kolorowe kreski ale zawsze u kogoś :) ja sama jakoś zawsze kreska czarna klasycznie lub w ciemnym brązie :P z kolorami na powiece to raczej nie szaleje bo najbardziej i najswobodniej czuje się jednak w neutralnych odcieniach. Ale podobają mi się takie makijaże i mocniejsze i delikatniejsze z dodatkami wiosennych kolorów. Tylko mi zawsze się wydaje że ja głupio wyglądam w innym makijażu :P chyba przyzwyczajenie robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to. Sama zaczynałam od podstawowych kolorów :)

      Usuń