środa, 16 marca 2016

# SKUTECZNE PRODUKTY DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW.

Jeśli jesteście ze mną już jakiś czas, to na pewno wiecie, że dla mnie pielęgnacja włosów odgrywa bardzo ważną rolę. Zmiany temperatur, działanie farb koloryzujących oraz wiele innych czynników, które nakładają się na siebie powodując osłabienie włókien włosów. Przychodzę do Was z recenzją dwóch tanich, a co najważniejsze skutecznych produktów (odżywek), które zmiennie goszczą na mojej szafce.

L'oreal Elseve Arginine Resist - Odżywka wzmacniająca



Producent informuje nas o tym, że odżywka wzmacniająca zapobiega wypadaniu włosów. Formuła oparta o Argininę i Proteinę zapewnia odbudowę, odżywienie, wzmocnienie.




Dla mnie jest to produkt numer jeden. Odżywka wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie i sprawia, że na moich długich włosach przy końcach nie pojawiają się malutkie 'guzy'. Nie obciąża/nie przetłuszcza. Posiada dość przyjemny zapach, a konsystencję gęstą. Jestem skłonna nawet powiedzieć, że moje włosy wyraźnie są wzmocnione. Pojemność: 200ml / 10-12PLN

Składniki
(F.I.L. C47175/1), 2-Oleamido-1, 3-Octadecanediol, Amodimethicone, Aqua / Water, Arginine, Behentrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Cetyl Esters, Chlorhexidine Dihydrochloride, Citric Acid, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Glyceryl Oleate, Hexyl Cinnamal, Hydroxyethylcellulose, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Isopropyl Alcohol, Limonene, Linalool, Myristyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Stearyl Alcohol, Trideceth-6


Nivea Diamond Gloss Care - Odżywka Pielęgnujaca




Odżywka NIVEA Diamond Gloss Care pielęgnuje, nadaje diamentowy blask i ułatwia rozczesywanie dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją z dodatkiem diamentowego pyłu. Intensywnie pielęgnuje, pozostawiając włosy gładkie w dotyku. Wzmacnia każdy kosmyk włosów. Chroni olśniewający blask włosów i ułatwia rozczesywanie.

Składniki: 
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lanolin Alcohol (Eucerit), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydrolyzed Silk, Diamond Powder, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, C12-15 Pareth-3, Phenoxyethanol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.



Po pierwszym zastosowaniu odżywki zauważyłam znaczne wygładzenie włosów. Mimo, że w składzie możemy dostrzec obecność silikonów: odżywka pielęgnuje bez efektów obciążania. Włosy nabrały blasku. Jeśli ktoś stosował ten produkt na pewno wie, że minusem jest opakowanie. Wyciśniecie mokrymi dłońmi nawet najmniejszej ilości graniczy z cudem i staję się czasem nie lada wyzwaniem :) Konsystencja jest bardzo gęsta, a co za tym idzie wydajna. Zapach bardzo przyjemny. Pojemność: 200ml / 7-10PLN


# Skuteczne produkty do pielęgnacji włosów - dla mnie wyżej wymienione. Odżywki L'oreal Elseve Arginine Resist i Nivea Diamond Gloss Care polecam jeśli poszukujesz produktów, które nie obciąża Twoich włosów, nadadzą im zdrowy, piękny wygląd oraz przede wszystkim utrzymają w idealnym stanie podczas codziennej pielęgnacji.




Pozdrawiam Marlena :* 

10 komentarzy:

  1. Masz piękne włosy :) Miałam te odżywki dawno temu :) lubię gdy są gęste bo nie spływają mi z włosów :) Musze wrócić do tych marek ale dopiero jak pokończe obecne kosmetyki:) ostatnio wyrzuciłam ich trochę bo się przeterminowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Też wolę gęste produkty, są o wiele bardziej wydajne.

      Usuń
  2. Nie używałam żadnej, ale widzę że warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Z elseve miałam szampon, ale u mnie był średniawy co nie znaczy, że odżywka by się nie spisała :)a z nivea bardzo lubię odzywkę long reapair, a tej nie próbowałam :) a i masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Szamponu nie próbowałam, jednak nie wykluczam, że nie przetestuję:)

      Usuń
  4. Masz piękne włosy :) o samych produktach nie wiele mogę napisać bo ich nie stosowałam :) ale twoje włosy są śliczne :) zresztą ich właścicielka też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam tę odżywkę Nivea dłuższy czas i zaczęła mi całkowicie obciążać włosy. Musiałam zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję zamiennie, dlatego też może nie zauważyłam nic złego :)

      Usuń
  6. Bardzo przydatny post ! :)
    zapraszam do mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę swoją drugą, ulubioną odżywkę do włosów z L`oreal :)) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń